mandag 16. mars 2009

Ny kanin, ved navn Trond-Thomas

Godkveld alle sammen. Dagen i dag har ikke vært spesielt inholdsrik. Hele dagen har gått til ptf-forbredelser til kreta tur i mai. Så en del av dagen gikk til å lære om arestoteles og kretas forhistorie, og de tre neste timene gikk til å lære gresk. Lett i grunn. Etter dette tok jeg turen hjemover. Ryddet rommet, lagde hjemmelaget pizza og litt småting. Så møtte jeg kikki og Madelen på butikken og vi kjøpe inn taco og godis, for i dag var det dags for en tv-kveld. Startet med tangerubakken, og ifølge de jeg så på tv med så var waypout elns neste program på menyen, men den gang ei. Så jeg tokk hele oppvaska for hånd bare så vi kunne se på paradise istede. Så jeg har vært flink i dag. Etter å ha sett den nye kaninen (pondus, hedda elns) til kikki og betten, fant jeg ut at jeg ikke skulle ha noen fisk, men en kanin! Gleder meg og den skal hete Trond-Thomas. Etter paradise sånet jeg hjem på scooteren min.



Her er to landskapbilder fra der vi skal bo når vi er i kreta.


Hva har dere gjort i dag da, og skal dere på noen skoletur med klassen deres?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar