onsdag 18. mars 2009

Joggebukse eller høyehæler?

Jeg er midt i en klærkrise. Seriøst. jeg er en jente som egentlig ikke har en spesiell stil. Jeg er glad i å gå i litt ordentlige klær, høyehæler og fine smykker. Samtidig er jeg veldig glad i å være slæsk. En joggebukse eller litt slækk olabukse med en fet hettegenser liker jeg også veldig godt å gå i. Det føler jeg meg også mest konfortabel i. Så problemet er at jeg skal kjøpe meg en helt ny garderobe når jeg flytter, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal fylle den med. Hjelp sier jeg bare.

To fjortis bilder av meg, tatt for en stund siden.
Hva er din stil?

4 kommentarer:

  1. Drit langt fitte i hva andre syns osv., være a million different people from one day to the next, og gå i akkurat det du føler for å gå i. :D

    SvarSlett
  2. ja, men greia er at jeg liksom skal kjøpe nye klær, og aner ikke hva jeg skal kjøpe ;)

    SvarSlett