søndag 19. april 2009

Russen er i gang..

Ja, skal jeg fortelle litt om helgen min da? Gjør det jeg..

Fredagen hadde jeg først besøk av Ida rett etter skolen. Etter dette tok jeg turen til lillesstrøm for å handle klær til kreta-turen(som bare er 12 dager til!) og møtte mamma. Fikk handlet masse fint, og er veldig fornøyd. Derretter dro jeg, Rolf Magnus, Katrine og Dan til Ole Marius- der de drev med russebilen sin. Hørte på musikk, mekka og lekse nøtt, sannhet elller sannhet store deler av kvelden. Jeg koste meg.

Lørdagen møtte jeg Helene på bakern. Vi spiste litt, kjøpte øl og tok turen til russebilen til gutta igjen. Denne dagen viste seg å bestå av å ta russeknuter. Gjett hvem som er førstiss? Meg.. Røyken min ble knekt to ganger hvor det ble sagt: "det er ikke sunt å røyke". Funny vet jeg. Sju stk fikk bite meg i leggen og jeg ble teipet fast til en lyktestolpe. Forbipasserende gadd ikke hjelpe meg der jeg sto midt i veien engang. tards. Var ute å kjørte med russe-bilden til de syv spå piker en times tid. Etter dette tro Vegar, Aleksander, Nilsen, Dan og jeg til lillestrøm. Her ble vi møtt av eggkastende russ og litt ymse. Dro innom en fest eller to på veien hjem og etter dette dro jeg hjem til senga.

Søndagen våknet jeg halv tre, litt sent. Tok en varm dusj, spiste middag og etter dette dro jeg til russebilden til gutta igjen. Var der et par timer. Nå ligger jeg i sengen min og blogger, og gjør meg klar til en ny skoleuke.

Noen bilder:


Russeknute: knekke røyken til Nadia.

Russeknute: drikke en øl med to tamponger i kjeften.

Meg og Vegar <3>

Russeknute: bite en førstiss i leggen.

2 kommentarer:

  1. sv: Tusen takk :D
    Fin blogg du også! :)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til alle de fine dagene med russ fremover:D

    SvarSlett