søndag 22. mars 2009

Aldri mer tre i en seng

Ja-a, tid for å blogge igjen da folkens. Kan starte med lørdagen:
Lørdag morgen fikk jeg en melding av madelen i 10:00 tiden og der stod det noe som at vi skulle spise frokost og drikke kakao i solen, og den var jeg keen på så slang meg på scooteren. Vi stakk på butikken og kjøpte alt vi trengte og et par pakker røyk og koste oss med god frokost. Etter dette skulle Nilsen, Dan og Ole mekke litt på scooteren min. Greia er at jeg får ikke scooteren opp i mer enn 46 km i timen, pluss at de skulle lakke og litt forskjellig. Resultatet ble bra det, men farta ble ikke akkurat så mye raskere. Senere på kvelden dro jeg og Madelen til kikki. Vi skulle nemmelig drikke vin og spise kjeks med forskjellige oster. Spilte drikke spill og koste oss til ca 02:00 på natten og så bar turen hjem til madelen. Smart som madelen er inngår hun et veddemål med Dan om at han ikke turte å sove i sengen med meg og hun, for å si det sånn - det turte han. Så først lå jeg, madelen og dan i en seng og Ole og Nilsen i en annen seng. Fikk spørsmål om å sove inne hos Nilsen og Ole, men da måtte jeg ligge intill veggen og det orker jeg ikke. Heldige som jeg og Dan er så fikk vi dele EN pute, EN sovepose og ET fleesteppe på deling, mens Madelen hadde pute og dyne. 04:30 var vell alle i seng.

Dagen derpå våknet jeg og Dan 08:30, og det var umulig å sovne igjen så vi stod opp å tok en røyk og satte oss i kjeller'n å spilte forsa(!?) - bil spill av no slag, et par timer til de andre sto opp. Da var det dags for frokost. Så var det søndagstur med Jonas og Helene som alltid, og deretter middag hos mormor.

Ja, det var hælja mi. Hvordan har din vært?
Sorry for dårlig med avsnitt i dette innlegget, orker ikke gå over. Og sorry for null bilder, men mobilkameraet mitt "var i konflikt med galeri".

2 kommentarer:

  1. haha, kos ^^

    stress helg, men langhelg, så da skal jeg ikke klage!

    SvarSlett