fredag 20. mars 2009

Råning på G

Tja, skal vi blogge litt igjen da? Dagen i dag var jeg på skolen. Hele skolen hadde klassemøte i første time, så det gikk første økt ut på. Så hadde vi matteprøve, og den gikk overaskende bra! Deretter hadde vi en skikkelig treningsøkt i gymmen. Er sliten enda liksom.
Så kom jeg hjem, tok et laaangt og godt boblebad, ansiktsmaske og diverse, godt å gjøre noe for seg selv i blandt :) Så kom Linda til meg, vi skulle nemmelig råne. Så stakk neddover på scooterne våres og kjøpe is og salat og litt forskjellig. Møtte også på Vegar.

Resten av kvelden skal jeg være litt med Madelen og Vegar, også skal jeg vell ut en liten tur med Martine, Jonas og Helene. Blir bra. Kan bare ikke få sagt nok ganger hvor mye jeg gleder meg til sommeren, i dag fikk vi virkelig smake på den varme sommersola! Nedenfor her ser du et fyllebilde fra i fjord sommer og en bilde av meg og Ole :D

Jeg ler og jeg ler, bra fyllebilde fra i sommer.
Meg og Ole for ikke så alt for lenge siden.

8 kommentarer:

  1. Nadia er deiiiiiiilig <3

    SvarSlett
  2. Du er herlig Nadia:D
    Var drit kult å råne i dag:D hehe
    Blir ikke siste gangen^^ <3

    Fra råner baben Linda:D

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarer folkens <3

    SvarSlett
  4. haha, der var Nilsen full gitt :D

    SvarSlett
  5. Grattis med lappen! :D

    SvarSlett