torsdag 19. mars 2009

Hjertesvikt

Sorry, dårlig med blogging i går kveld. Kvelden gikk ut på det den pleier å gjøre en onsdag, det er super onsdag vettu. Gossipgirl, ugly betty, paradise hotel og sex skolen slår alltid ann. Skulle egentlig bake ett eller annet med Lund, men hu hadde prøve i dag, så hun måtte øve :( Jaja.

Nå sitter jeg på skolen med Trine og jobber. Jeg skriver om hjertesvikt og hun om no kolestreol greier. Christina skulle vært her og jobbet hun og, men det er hun da selvfølgelig ikke. Resten av dagen min skal jeg råne scooter, bake innbakte horn med Marte og se på masse bra på tv. Greit liv, ikke hardt liv i dag. Btw, Trine er emo.



Dette er emotrine.

4 kommentarer:

  1. Koselig det, Nadia. Men livet mitt er ikke greit i dag.

    SvarSlett
  2. Nei, hardt liv for emotrine i dag :(

    SvarSlett
  3. hehe, søtt bilde:D


    God helg :)

    SvarSlett
  4. jeg vet, hun er emo søt :) god helg til deg og <3

    SvarSlett