søndag 29. mars 2009

En tyggis og en svensk en kroning..

Ja, jeg sa jeg skulle legge inn et innlegg om helgen min, så da får jeg vell gjøre det? Det skulle liksom være bilder fra hælja til og, men flytter i morgen, har har pakket ned kabelen så det går dårlig gitt.

Fredag: da dro jeg til Silje med Mari etter en lang skoledag. Vi skulle nemmelig ha jentekveld! Vi leide to filmer, fritt vilt 2 og en sånn wannabe sex og singelliv film. Så på film, prata og kosa oss gløgg ihjel. Dro hjem i 12 tiden og la meg til å sove.

Lørdag: på lørdagen våknet jeg 08:45. Da var jeg bli veit jeg - ikke akkurat. Sto opp og så på nye hanna montana faktisk. Etter dette ryddet jeg og vaska rommet mitt og litt sånt. Så dro Kikki, Betten, Madelen og jeg for å hente kaninen min! Vi fikk litt sjokk når vi kom for å hente den, for det første kunne ikke dama jeg skulle hente den hos Norsk pluss at alle kaninene bodde i en råtten kjeller med vann og bæsj over alt. Var stygt altså. Så skulle jeg betale for kaninen da som kostet 150 men hadde bare 200 lapp og gjett hva jeg fikk i veksle penger? En tyggis og en svensk en kroning. Jada.. Senere på kvelden dro jeg til kikki med folk. Skulle egentlig ikke drikke, men jeg hadde ikke noe valg jeg. Blei i form men ikke no mer enn det. Dro hjem i halv fem tiden og sov veldig godt når jeg var hjemme.

Søndag: dagen i dag har jeg lekt med kaninen min, prøver å få den til å bli glad i meg men akkurat nå er ikke jeg så glad i den, for den tissa akkurat i senga mi. Jippi. Senere i dag skal jeg se på forestillingen til mamma og søstern, bjørneprinsen eller noe.

Siden jeg ikke får lagt ut noen bilder kan jeg legge ut en sang jeg har blitt totalt hekta på, nesten irriterene.

4 kommentarer:

  1. hva faen var detta for noen folk a? :o
    har ikke penger til å veksle engang?

    SvarSlett
  2. herregud, teit at du ikke fikk penger tilbake. Håper kaninen var søt da :D

    SvarSlett
  3. haha! husker jeg likte den sangen for noen mnder siden :D

    SvarSlett
  4. Sv. Ja, Seth er søtest. Jeg digger OC,

    SvarSlett