torsdag 9. april 2009

Jeg lever.

Hehe, nå er det vel en god stund siden jeg har blogget, men det er fordi jeg har andre ting og gjøre.

Jeg tar en oppsummering av paskeferien min til nå, så kan dere få se hva jeg har holdt på med. Sorry, fortsatt ingen bilder, men det er fordi jeg ikke finner kabelen til kameraet mitt. Så er livet.
Fredagen gjorde jeg ikke så mye annet en å slappe helt av. Var så sliten etter en lang skole uke uten en eneste friøkt. Ja, hardt liv. Kvelden gikk ut på å være med Martine, Helene og Jonas. Koslig som alltid og mye latter.


Lørdagen fant vi ut det av vi skulle se på kino, så etter at Jonas var ferdig på jobb dro Martine, Helene, Niklas, Jonas og jeg på kino og så på fast and furious og den var meget bra. Og det var ganske innlysende at det kommer en film til. Ikke det at det gjør no. Etter kinoen kjørte vi Jonas på fest i Aurskog og så tok vi jentene turen til Pia sin bursdagsfest. Var koselig der og en hel haug med folk. Så måtte Martine vært sjåfør for noen folk og jeg og Helene ville ikke bli igjen på festen alene, så jeg måtte trøkke meg mellom beina til Helene i forsetet, mens det satt 5-6 stk i baksetet. Kjempe stabilt. Etter å ha kjørt en haug med folk dit dem skulle tok vi turen tilbake til Bjørkelangen. Klokken var vel 3 og da skulle Jonas hjem fra Aurskog så vi hentet han. Og kan vel si det at Jonas var i form. Etter å ha kjørt rundt å prøvd å finne næsh til Jonas uten hell ble Jonas sulten så vi kjørte innover. På fetsund var det stengt. I lillestrøm var det åpent men ingen av bensinstasjonene vi var på hadde varmmat, så vi tro til lørenskog så Jonas skulle få denne varmmaten sin. Og den fikk han til slutt. Alle var fornøyde inntatt meg, for de hadde ikke fler pølser igjen så jeg endte opp med svett bolle.. Jippi. Var hjemme i fem tiden eller noe vel.

Søndag håpet jeg på at jeg skulle få slappe av litt, men det var det ikke snakk om. Madelen skulle ha med seg meg og folk på kino hun, og siden jeg ikke hadde penger spanderte min kjære Madelen kinobiletten OG kompismeny. Venninna si det. Så foresten skjult. Ikke så værst faktisk. Jeg blei hvertfall redd :)

Mandag dro jeg og Marte å spiste is i sentrum. Det var digg siden det er sol og slikt ute. Følte NESTEN at jeg fikk litt farge på kroppen. På kvelden var jeg ute med Martine, Helene og Jonas.

Tirsdagen var jeg hjemme hele dagen å gjorde lekser. Jeg er flink. Jeg var også på jobb fra 18:00 til 23:00. Godt å tjene litt penger. Etter dette var det en liten tur ut med Martine og dem og så rett hjem i seng.


Onsdag dro jeg til Marte. Vi skulle se film og spise verdens beste is. Endte opp som to vrak i hver vår ende av soffan etter en boks med is hver. Ikke sunt. Så litt senere på kvelde fikk vi besøk fra tromsø. Familie jeg ikke har sett siden jeg var ni år gammel. Koselig det. Så stakk jeg til Madelen og så paradise og litt forskjellig. Dro til kikki og skravla litt. Bra dag med andre ord.

Dagen i dag er planen å dra til Madelen å grille, deretter drikke ett eller annet sted, mest sansynlig hos Kim. Også vil jeg bare informere om at det er 23 dager til jeg drar til Kreta med 13 fantastiske jenter og 2 fantastiske gutter i to uker. Snart blir jeg endelig neger igjen, noe jeg ser fram til og jeg gleder meg virkelig til å lære litt om tradisjoner og livssyn i andre land.


Sier det nok en gang. Savner sol, sommer, fyll og godtfolk.


3 kommentarer:

  1. haha, må si lørdagen din var innholdsrik hvertfall ^^

    SvarSlett
  2. Bra med oppdatering :-) Uff, synd det med piercing-merker, men det har jeg/vi jo valgt selv da :-) Det får gå. Ja, skoa var jaggu billige :-)

    SvarSlett