lørdag 11. april 2009

En slosskamp må til for at en kveld skal bli vellykket

Jepp, da var det tid for litt blogging igjen da!

Skjærtorsdagen ble bedre enn alle forventninger. Selv om jeg ikke dro til strømstad fikk jeg deg morro for det. Torsdagen startet med at jeg dro til Madelen og grillet med Kikki, Ole, Betten, Joakim W, Jaf, Nilsen, Kim og Dan. Det var kjempe koselig. Så i 18:00 gikk turen til Kim for å drikke enda mere. Var masse folk der som jeg ikke hadde festet med på kjempe lenge. Koste meg virkelig. Var noen visse perosner som ble rimelig dritings, som endte opp med tannkrem i øret - men sånn går det! Kveldet endte opp med nesten slosskamp fra alle kanter, men det må jo til det og for å få et kveld til å bli velykket :) Sov hos Madelen den natten.

Fredagen dro Jonas, Helene og jeg på "søndagstur". En tur vi pleier å dra på dagen etter at vi har drikki. Snakket om gårsdagen og spiste is osv. Senere på kvelden dro jeg til Jonas med Eirik og fiksa anlegget hans i en annen bil i og med at volvoen han er det en rimelig stor bulk i. Råna litt resten av kvelden.

Dagen i dag har jeg vært med Marte i sentrum og spist is og solt meg. Endte opp med sokkeskille. Drit fint. I kveld skal jeg nok ut med Martine og Helene eller noe. Her kommer noen fra torsdagen:



Han skulle bare slappe av litt på asfalten :)
Blogges senere, godtfolk.

5 kommentarer:

  1. Haha, bra innlegg :-D

    Fet blogg :-*
    <3

    SvarSlett
  2. hahaha, stakkars Pinglestad

    SvarSlett
  3. hørtes morsomt ut : D
    standar med slosskamp på fester ;P

    SvarSlett
  4. Hei, jeg har en spørrerunde pågang, og lurte på om du hadde et spørsmål til meg?
    www.seigdame01.blogg.no

    SvarSlett